Pedicure was top ! Vriendelijke service en gezellige sfeer.
Treatment by Lieve•Pedicure
miranda•almost 8 years ago
Verified review
Na twee dagen was er al een stukje van mijn nagel. Dit vind ik jammer voor de prijs die ik heb betaald.
Treatment by Danny•Gel Nails Manicure
Anneleen•almost 8 years ago
Verified review
ik keer steeds tevreden naar huis :)
Nail Refill
Chantall•almost 8 years ago
Verified review
Heel tevreden, super behandeling!
Treatment by Danny•Facials
martine•almost 8 years ago
Verified review
gelnagels verwijderen deed pijn, niet verwonderlijk als het door de nagel is en bloedt :( Leuke babbel met meisje dat pedicure deed, vriendelijke man, boden drankje aan; ik vroeg voor frans manicure maar dat was niet mogelijk?