De nieuwe pedicurster is heel goed, zorgzaam, hygiënisch en heel lief, neem haar tijd voor de echte problemen die je hebt aan u voeten. Aanrader!
Behandeling door Ann•Pedicure
Marleen•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste maal bij anna voor een Medische pedicure 👌
Behandeling door Ann•Medische pedicure
smets•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoblij dat Natascha weer een nieuw team heeft, ze straalt letterlijk weer , we kunnen het niet genoeg zeggen dat ze haar werk met passie doet, steeds voor alle klanten klaar staat.
Een echte aanrader!
Behandeling door Natascha•
PedicureToon alles…
Jolien•9 maanden geleden
Geverifieerde review
De Manicure was zalig alvast geboekt voor mijn vervolgbehandeling 🤩🤩
Behandeling door Natascha•Manicure
Stephanie•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Bedankt om mij steeds een fijne behandeling te geven tot in de puntjes 😍🙏🏼