De nieuwe pedicurster is heel goed, zorgzaam, hygiënisch en heel lief, neem haar tijd voor de echte problemen die je hebt aan u voeten. Aanrader!
Treatment by Ann•Pedicure
Marleen•9 months ago
Verified review
Voor de eerste maal bij anna voor een Medische pedicure 👌
Treatment by Ann•Chiropody
smets•9 months ago
Verified review
Zoblij dat Natascha weer een nieuw team heeft, ze straalt letterlijk weer , we kunnen het niet genoeg zeggen dat ze haar werk met passie doet, steeds voor alle klanten klaar staat.
Een echte aanrader!
Treatment by Natascha•
PedicureShow all…
Jolien•9 months ago
Verified review
De Manicure was zalig alvast geboekt voor mijn vervolgbehandeling 🤩🤩
Treatment by Natascha•Manicure
Stephanie•9 months ago
Verified review
Bedankt om mij steeds een fijne behandeling te geven tot in de puntjes 😍🙏🏼