De nieuwe producten voor de Gel nagels zijn heel fijn en mooie kleuren, de prijsverhoging is ook aanvaardbaar. Top!!!
Behandeling door Natascha•Kunstnagels opvullen
Anoniem•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Steeds weer een TOP ervaring
Behandeling door Lieve•Facials / Gezichtsbehandelingen
vreys•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Nageltjes weer super gedaan..!! Telkens weer tevreden…👌
Voor de eerste keer wimperextentions en super blij met het resultaat…🥰 heel naturel en staan geweldig…ben er helemaal van verkocht…!!
Behandeling door Natascha•
WimperextensionsToon alles…
Sabrina•9 maanden geleden
Geverifieerde review
De beste nagels salon 🥰 🥰🥰
Behandeling door Natascha•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Mireille•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Onlangs begonen met een nagelbijt traject
Mijn nagels zijn nu weer een pak gezonder en beter en uiteraard veel mooier dankzei navada
Ook meerdere piercings laten zetten bij navada waar ik ook heel content van ben 🥰
Raad navada ten zeerste aan
Altijd heel vriendelijk en beleefd🤗