De nieuwe producten voor de Gel nagels zijn heel fijn en mooie kleuren, de prijsverhoging is ook aanvaardbaar. Top!!!
Réalisé par Natascha•Retouche de faux ongles
Anoniem•il y a 9 mois
Avis vérifié
Steeds weer een TOP ervaring
Réalisé par Lieve•Soin du visage
vreys•il y a 9 mois
Avis vérifié
Nageltjes weer super gedaan..!! Telkens weer tevreden…👌
Voor de eerste keer wimperextentions en super blij met het resultaat…🥰 heel naturel en staan geweldig…ben er helemaal van verkocht…!!
Réalisé par Natascha•
Retouche de faux onglesVoir plus...
Sabrina•il y a 9 mois
Avis vérifié
De beste nagels salon 🥰 🥰🥰
Réalisé par Natascha•
Épilation du visage femmeVoir plus...
Mireille•il y a 9 mois
Avis vérifié
Onlangs begonen met een nagelbijt traject
Mijn nagels zijn nu weer een pak gezonder en beter en uiteraard veel mooier dankzei navada
Ook meerdere piercings laten zetten bij navada waar ik ook heel content van ben 🥰
Raad navada ten zeerste aan
Altijd heel vriendelijk en beleefd🤗