Een aanrader! Uitstekende en aangename behandeling. Natasha is niet enkel vriendelijk maar ook heel professioneel. Als je na 7 jaar bij Navada blijft. terugkomen, wil dat enkel zeggen dat je super tevreden bent!
Behandeling door Natascha•Kunstnagels opvullen
Vicky Baeyens•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben steeds zéér tevreden van Dulsy.
Vrouwen harsen - gezicht
NANCY•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zonder problemen de losgekomen gellak terug aangebracht, heel vriendelijke bediening!