Een aanrader! Uitstekende en aangename behandeling. Natasha is niet enkel vriendelijk maar ook heel professioneel. Als je na 7 jaar bij Navada blijft. terugkomen, wil dat enkel zeggen dat je super tevreden bent!
Réalisé par Natascha•Retouche de faux ongles
Vicky Baeyens•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Ik ben steeds zéér tevreden van Dulsy.
Épilation du visage femme
NANCY•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Zonder problemen de losgekomen gellak terug aangebracht, heel vriendelijke bediening!