Een aanrader! Uitstekende en aangename behandeling. Natasha is niet enkel vriendelijk maar ook heel professioneel. Als je na 7 jaar bij Navada blijft. terugkomen, wil dat enkel zeggen dat je super tevreden bent!
Treatment by Natascha•Nail Refill
Vicky Baeyens•over 1 year ago
Verified review
Ik ben steeds zéér tevreden van Dulsy.
Face Waxing
NANCY•over 1 year ago
Verified review
Zonder problemen de losgekomen gellak terug aangebracht, heel vriendelijke bediening!