Super mooie zaak .Zeer vriendelijk dame.Mijn nagels zijn perfect gedaan.zeker een aanrader
M.GH•bijna 7 jaar geleden
Tamara is heel geduldig en kent heel goed haar vak.Zeer vriendelijk dame en de zaak is gemakkelijk te bereiken .Een echte aanrader.
Parisa.Sh•bijna 7 jaar geleden
Heel vriendelijke dame .Super mooie design .Ik zal zeker terug komen.
R.KH•bijna 7 jaar geleden
Ik laat al enkele jaren gellak zetten bij Tamara en ben telkens zeer tevreden! Veel kleur keuze en altijd mooi afgewerkt. Handmassage op het einde is mijn favoriet.
Ibragimova •bijna 7 jaar geleden
Zeer vriendelijke nagelstyliste en altijd super content van het resultaat!! Geen klachten