Super mooie zaak .Zeer vriendelijk dame.Mijn nagels zijn perfect gedaan.zeker een aanrader
M.GH•almost 7 years ago
Tamara is heel geduldig en kent heel goed haar vak.Zeer vriendelijk dame en de zaak is gemakkelijk te bereiken .Een echte aanrader.
Parisa.Sh•almost 7 years ago
Heel vriendelijke dame .Super mooie design .Ik zal zeker terug komen.
R.KH•almost 7 years ago
Ik laat al enkele jaren gellak zetten bij Tamara en ben telkens zeer tevreden! Veel kleur keuze en altijd mooi afgewerkt. Handmassage op het einde is mijn favoriet.
Ibragimova •almost 7 years ago
Zeer vriendelijke nagelstyliste en altijd super content van het resultaat!! Geen klachten