Zaaaaalige massage en vriendelijke ontvangst!! Dankjewel lieve Lies!!
Sandrine •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb heerlijk genoten van het postnatale arrangement. Eerst een schitterende massage en nadien een deugddoende gelaatsverzorging. Het was echt af! Bedankt, Lies, en tot binnenkort!
Jolien•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijke dame, die je op je gemak doet voelen! Super aangename massage! Ik kom zeker terug! :)
Lien•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam langs voor zwangerschaps massage , ( ik ben momenteel 23 weken zwanger van een tweeling) ik ben helemaal ontspannen en zen terug naar huis gegaan ! De zaakvoerster is een zeer aangename mevrouw ! Zeker een aanrader !
Jolien•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zalig me-momentje beleefd, zeker voor herhaling vatbaar!