Zaaaaalige massage en vriendelijke ontvangst!! Dankjewel lieve Lies!!
Sandrine •il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Ik heb heerlijk genoten van het postnatale arrangement. Eerst een schitterende massage en nadien een deugddoende gelaatsverzorging. Het was echt af! Bedankt, Lies, en tot binnenkort!
Jolien•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Heel vriendelijke dame, die je op je gemak doet voelen! Super aangename massage! Ik kom zeker terug! :)
Lien•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Ik kwam langs voor zwangerschaps massage , ( ik ben momenteel 23 weken zwanger van een tweeling) ik ben helemaal ontspannen en zen terug naar huis gegaan ! De zaakvoerster is een zeer aangename mevrouw ! Zeker een aanrader !
Jolien•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Zalig me-momentje beleefd, zeker voor herhaling vatbaar!