Zaaaaalige massage en vriendelijke ontvangst!! Dankjewel lieve Lies!!
Sandrine •almost 2 years ago
Verified review
Ik heb heerlijk genoten van het postnatale arrangement. Eerst een schitterende massage en nadien een deugddoende gelaatsverzorging. Het was echt af! Bedankt, Lies, en tot binnenkort!
Jolien•about 2 years ago
Verified review
Heel vriendelijke dame, die je op je gemak doet voelen! Super aangename massage! Ik kom zeker terug! :)
Lien•about 2 years ago
Verified review
Ik kwam langs voor zwangerschaps massage , ( ik ben momenteel 23 weken zwanger van een tweeling) ik ben helemaal ontspannen en zen terug naar huis gegaan ! De zaakvoerster is een zeer aangename mevrouw ! Zeker een aanrader !
Jolien•about 2 years ago
Verified review
Zalig me-momentje beleefd, zeker voor herhaling vatbaar!