Behandeling door Manacor•Facials / Gezichtsbehandelingen
Karolien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd heel professioneel ...
Behandeling door Manacor•Make-up
Stefanie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Genoten van de fijne sfeer en de vriendelijkheid! Mijn wimpers en wenkbrauwen zien er weer goed uit😊
Behandeling door Manacor•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sarah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste gelaatsbehandeling (ooit) bij Manacor als man is super goed bevallen. Vriendelijk personeel, een woordje uitleg, professionele aanpak. De behandeling zelf verliep heerlijk, zalig en zeker voor herhaling vatbaar. Voor mij 5*****
Behandeling door Manacor•Gezichtsbehandelingen mannen