Genoten van de fijne sfeer en de vriendelijkheid! Mijn wimpers en wenkbrauwen zien er weer goed uit😊
Treatment by Manacor•Eyebrow and Eyelash Tinting
Sarah•over 1 year ago
Verified review
Mijn eerste gelaatsbehandeling (ooit) bij Manacor als man is super goed bevallen. Vriendelijk personeel, een woordje uitleg, professionele aanpak. De behandeling zelf verliep heerlijk, zalig en zeker voor herhaling vatbaar. Voor mij 5*****