Heel aangename ervaring. Heel vriendelijk en goed werk. Ik was zeer tevreden met het resultaat. Voor herhaling vatbaar. Correcte prijs!
Styling door Florence•Vrouwen knippen
Magalie•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mama en ik zijn voor een knipbeurt met brushing geweest. Het is een heel mooi salon, heel netjes. Florence was heel attent en vriendelijk. Ze luisterde goed naar onze wensen en dacht goed mee! We raden haar 100% aan!
Styling door Florence•Vrouwen knippen
Elke•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben altijd heel tevreden. Florence weet wat je wil.