Florence is een heel lieve jonge dame met veel ervaring voor kleuringen. We gingen met een heel tevreden resultaat naar buiten.
Dochter is heel trots met het resultaat!! Voelt zich terug wat zelfzekerder wat mooi meegenomen is 🤩
Styling door Florence•Balayage
Mandy•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals steeds tevreden over mijn kapsel
Styling door Florence•Vrouwen knippen
Karine•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Rustige setting, de beste kapster. Perfect !
Styling door Florence•Vrouwen knippen
Eline•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
zo een lieve top madam, top in haar werk. wil je mooi en gezond haar dan moet je bij florance zijn ze werkt 1 op 1 dus alle aandacht word aan jou haar besteed en pluspunt tis een top vrouw gezellig om mee te praten. in 1 woord TOP!
Styling door Florence•Balayage
Stefanie•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
altijd mijn haar heel top en mooi gedaan en altijd een goede babbel ❤️❤️❤️