Heel aangename ervaring. Heel vriendelijk en goed werk. Ik was zeer tevreden met het resultaat. Voor herhaling vatbaar. Correcte prijs!
Styled by Florence•Ladies' Haircut
Magalie•4 months ago
Verified review
Show venue reply...
Mama en ik zijn voor een knipbeurt met brushing geweest. Het is een heel mooi salon, heel netjes. Florence was heel attent en vriendelijk. Ze luisterde goed naar onze wensen en dacht goed mee! We raden haar 100% aan!
Styled by Florence•Ladies' Haircut
Elke•4 months ago
Verified review
Show venue reply...
Ik ben altijd heel tevreden. Florence weet wat je wil.