Keer op keer genieten! Zowel de behandeling als de ontvangst is vijf sterren.
Behandeling door An•Bindweefselmassage
Tine•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toppedicure !
Behandeling door An•Pedicure
Charel•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een bijzondere ervaring! De locatie voelde meteen heel rustgevend aan en bij An zelf voelde ik me direct op mijn gemak. Ze straalt zoveel professionaliteit en sereniteit uit. De massage was diepgaand én super ontspannend, echt iets wat je moet meemaken.Wat ik ook heel waardevol vond: na afloop nam An de tijd om te vertellen wat ze tijdens de behandeling had gevoeld. Omdat ik zelf veel bezig ben met mentale en fysieke gezondheid, gaf dat echt een extra dimensie aan de ervaring. Aanrader!
Behandeling door An•Bindweefselmassage
Ann•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super vriendelijk, altijd een heel aangenaam bezoek.
Behandeling door An•Pedicure
Evi•10 maanden geleden
Geverifieerde review
eerste keer zo een relaxe pedicure gehad, geweldig!