Het is gewoon weg een heel goed salon en wat je ook boekt ,doet Ann grondig en heel goed
Behandeling door An•
PedicureToon alles…
Ilse•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een uitzonderlinge ervaring, na verschillende behandelingen, mag ik concluderen dat mijn huid gewoonweg strakker, diepgaand gereinigd en vakkundig gemasseerd werd en bovendien straalt ze nu ook. Een juiste aanpak was noodzakelijk om dit te verkrijgen en de behandelingen zijn ook zeer voedend. I love it!
Behandeling door An•Bindweefselmassage
Susan•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Bij An is er altijd een warm onthaal, professioneel advies en een kwaliteitsvolle behandeling!
Behandeling door An•Zweedse massage
ELLEN•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Kom elke keer graag bij haar vanwege haar topkwalieitverzorging👍🏼🧡