Keer op keer genieten! Zowel de behandeling als de ontvangst is vijf sterren.
Réalisé par An•Massage du tissu conjonctif
Tine•il y a 10 mois
Avis vérifié
Toppedicure !
Réalisé par An•Beauté des pieds
Charel•il y a 10 mois
Avis vérifié
Wat een bijzondere ervaring! De locatie voelde meteen heel rustgevend aan en bij An zelf voelde ik me direct op mijn gemak. Ze straalt zoveel professionaliteit en sereniteit uit. De massage was diepgaand én super ontspannend, echt iets wat je moet meemaken.Wat ik ook heel waardevol vond: na afloop nam An de tijd om te vertellen wat ze tijdens de behandeling had gevoeld. Omdat ik zelf veel bezig ben met mentale en fysieke gezondheid, gaf dat echt een extra dimensie aan de ervaring. Aanrader!
Réalisé par An•Massage du tissu conjonctif
Ann•il y a 10 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Super vriendelijk, altijd een heel aangenaam bezoek.
Réalisé par An•Beauté des pieds
Evi•il y a 10 mois
Avis vérifié
eerste keer zo een relaxe pedicure gehad, geweldig!