Styling door Salon Ladies & Genrlemen•Vrouwen knippen
Gaëlle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
C'est toujours parfait !
Styling door Salon Ladies & Genrlemen•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke plaats om je haren te laten knippen. Ik kom hier steeds erg graag. Een uurtje pure verwennerij en je haar is nog nooit zo goed geknipt geweest. Ze neemt altijd uitgebreid haar tijd en is enorm professioneel.
Styling door Salon Ladies & Genrlemen•Vrouwen knippen
Lies•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Tout était bien.
Styling door Salon Ladies & Genrlemen•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Très douce et consciencieuse coiffeuse.
Styling door Salon Ladies & Genrlemen•Jongens knippen