Heel content om terug een pony te hebben. Al veel complimentjes gekregen en dat doet altijd deugd, hé !
Styling door Ani•Vrouwen knippen
Karin•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Snel en goed
Styling door Kizzy•Mannen knippen
Rudi•20 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ani was zoals altijd vriendelijk, bekwaam en gastvrij, zij heeft gewerkt zo snel ze kon en er valt haar niets te verwijten. Waarom dan slechts 3 sterren ? Ik maakte een afspraak voor 12.05u. Als ik dan bijna een uur moet wachten, vraag ik me af wat de zin is van een afspraak te kunnen maken. Natuurlijk kunnen er omstandigheden zijn waar niet alles naar wens verloopt, en een kwartier of 20 minuten vertraging vind ik echt wel aannemelijk. 55 minuten echter ...