Heel content om terug een pony te hebben. Al veel complimentjes gekregen en dat doet altijd deugd, hé !
Réalisé par Ani•Coupe femme
Karin•il y a 16 jours
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Snel en goed
Réalisé par Kizzy•Coupe homme
Rudi•il y a 20 jours
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Ani was zoals altijd vriendelijk, bekwaam en gastvrij, zij heeft gewerkt zo snel ze kon en er valt haar niets te verwijten. Waarom dan slechts 3 sterren ? Ik maakte een afspraak voor 12.05u. Als ik dan bijna een uur moet wachten, vraag ik me af wat de zin is van een afspraak te kunnen maken. Natuurlijk kunnen er omstandigheden zijn waar niet alles naar wens verloopt, en een kwartier of 20 minuten vertraging vind ik echt wel aannemelijk. 55 minuten echter ...