Heel content om terug een pony te hebben. Al veel complimentjes gekregen en dat doet altijd deugd, hé !
Styled by Ani•Ladies' Haircut
Karin•16 days ago
Verified review
Show venue reply...
Snel en goed
Styled by Kizzy•Men's Haircuts
Rudi•20 days ago
Verified review
Show venue reply...
Ani was zoals altijd vriendelijk, bekwaam en gastvrij, zij heeft gewerkt zo snel ze kon en er valt haar niets te verwijten. Waarom dan slechts 3 sterren ? Ik maakte een afspraak voor 12.05u. Als ik dan bijna een uur moet wachten, vraag ik me af wat de zin is van een afspraak te kunnen maken. Natuurlijk kunnen er omstandigheden zijn waar niet alles naar wens verloopt, en een kwartier of 20 minuten vertraging vind ik echt wel aannemelijk. 55 minuten echter ...