Half uur moeten wachten voor ik aan de beurt was. Tijdens ook nog onderbreking van enkele minuten. (Ik was uiteraard gepresseerd, kon de kapster niet weten). Maar daarom is op afspraak juist interessant dan weet je bij benadering wanneer je klaar bent.
Niet zo tevreden over de snit.
Mist nog wat ervaring...
Styling door Kizzy•Vrouwen knippen
Li•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
altijd vriendelijk en doet wat je vraagt
Styling door Marisca•
HighlightsToon alles…
Baeke•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer tevreden
Vriendelijke geholpen
Styling door Marisca•Vrouwen knippen
Nancy•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top madame! Altijd een plezier ! Mijne wenkbrauwen zijn mooier