Half uur moeten wachten voor ik aan de beurt was. Tijdens ook nog onderbreking van enkele minuten. (Ik was uiteraard gepresseerd, kon de kapster niet weten). Maar daarom is op afspraak juist interessant dan weet je bij benadering wanneer je klaar bent.
Niet zo tevreden over de snit.
Mist nog wat ervaring...
Styled by Kizzy•Ladies' Haircut
Li•5 months ago
Verified review
Show venue reply...
altijd vriendelijk en doet wat je vraagt
Styled by Marisca•
Ladies' HighlightsShow all…
Baeke•5 months ago
Verified review
Show venue reply...
Zeer tevreden
Vriendelijke geholpen
Styled by Marisca•Ladies' Haircut
Nancy•5 months ago
Verified review
Show venue reply...
Top madame! Altijd een plezier ! Mijne wenkbrauwen zijn mooier