Half uur moeten wachten voor ik aan de beurt was. Tijdens ook nog onderbreking van enkele minuten. (Ik was uiteraard gepresseerd, kon de kapster niet weten). Maar daarom is op afspraak juist interessant dan weet je bij benadering wanneer je klaar bent.
Niet zo tevreden over de snit.
Mist nog wat ervaring...
Réalisé par Kizzy•Coupe femme
Li•il y a 5 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
altijd vriendelijk en doet wat je vraagt
Réalisé par Marisca•
Mèches femmeVoir plus...
Baeke•il y a 5 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Zeer tevreden
Vriendelijke geholpen
Réalisé par Marisca•Coupe femme
Nancy•il y a 5 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Top madame! Altijd een plezier ! Mijne wenkbrauwen zijn mooier