De eerste keer dat ik niet 3x op een half uur moet vragen voor harder door te duwen.
Zeker een aanrader
Behandeling door Cynthia
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Lovely massage. As usual, I left feeling much better than when I walked in. Cynthia is friendly and gives excellent massages. I highly recommend this place
Behandeling door Cynthia
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
relaxing
Behandeling door Cynthia
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De mani- en pedicure werden verzorgd uitgevoerd.
Behandeling door Cynthia
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kwam niet voor zomaar wat. Een pedicure en voetreflex, waarbij een achillespees zwaar ontzien moest worden. Nou respect!! Echt ontzien en beide behandelingen waren heel fijn en ontspannen :)