De eerste keer dat ik niet 3x op een half uur moet vragen voor harder door te duwen.
Zeker een aanrader
Réalisé par Cynthia
Anonyme•il y a plus de 7 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Lovely massage. As usual, I left feeling much better than when I walked in. Cynthia is friendly and gives excellent massages. I highly recommend this place
Réalisé par Cynthia
Anonyme•il y a plus de 7 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
relaxing
Réalisé par Cynthia
Anonyme•il y a plus de 7 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
De mani- en pedicure werden verzorgd uitgevoerd.
Réalisé par Cynthia
Anonyme•il y a plus de 7 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Ik kwam niet voor zomaar wat. Een pedicure en voetreflex, waarbij een achillespees zwaar ontzien moest worden. Nou respect!! Echt ontzien en beide behandelingen waren heel fijn en ontspannen :)