Kleur was perfect,snit verzorgd, leuke babbel. Corona regels strikt opgevolgd. Wat wil je nog meer?
Styling door Isabelle GrysonโขKleuren - volledig
Vaneesterโขongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd: perfect zoals ik het wens en een aangenaam kappersbezoek!
Styling door Isabelle GrysonโขVrouwen knippen
Anoniemโขongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vond het best wel spannend terug naar de kapper. Net zoals bij Isabelle al altijd alles pico bello was is het nu nog een stapje hoger. Ze is opmerkzaam, bij binnenkomst gelijk handen ontsmetten en biedt een veilige atmosfeer. Los daarvan is ze natuurlijk heel ervaren en maakt er een gezellig bezoek van.