Mijn kapsel werd perfect geknipt en gestyled! Isabelle kan zeer goed knippen!
Styling door Isabelle GrysonโขVrouwen knippen
anneโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een aangename en zorgvuldige pedicure. Ik ben er heel tevreden over.
Behandeling door Isabelle GrysonโขPedicure
anneโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Perfect, zoals altijd! Merci Isabelle.
Styling door Isabelle GrysonโขMannen knippen
Frankโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Haarkleuring : deskundig door een ervaren en supervriendelijke kapster
Styling door Isabelle GrysonโขKleuren - volledig
anneโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Na het Corona kapsel bij Isabelle deze week langs geweest, wat een verschil terug, steeds tevreden en happy naar buiten, we kunnen er weer tegenaan, al veel complimenten gekregen.
Isabelle kent haar klanten en weet heel goed wat ze willen en ook wat we niet willen, heel belangrijk!
Pluim en doe zo verder!
Carine