Ik ervaar nu reeds dat ik een heel goeie knipbeurt kreeg! De kapster was heel vriendelijk en deskundig!
Ze gaf ook veel uitleg over haar en lichaamsverzorging en de producten maar soms vond ik de uitleg ivm gezichtsverzorging en haar producten tรฉ enthousiast, ik was gekomen voor het kapsalon en niet voor het schoonheidsinstituut, dat heb ik trouwen ook gezegd.
Styling door Isabelle GrysonโขVrouwen knippen
Anoniemโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben weer heel tevreden buiten gestapt. Mijn coupe is mooi opgefrist en Isabelle gaat steeds zeer professioneel te werk.
Styling door Isabelle GrysonโขVrouwen knippen
Annickโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Met de juiste haarsnit en -kleuring รฉn een verwenpedicure ben ik klaar voor mijn zomervakantie!
Behandeling door Isabelle Grysonโข
PedicureToon allesโฆ
Anneโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
Styling door Isabelle GrysonโขMannen knippen
Anoniemโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over het resultaat na mijn knipbeurt. De hele aanpak is ook erg goed. Heel vriendelijke mevrouw ook.