Ik ervaar nu reeds dat ik een heel goeie knipbeurt kreeg! De kapster was heel vriendelijk en deskundig!
Ze gaf ook veel uitleg over haar en lichaamsverzorging en de producten maar soms vond ik de uitleg ivm gezichtsverzorging en haar producten tรฉ enthousiast, ik was gekomen voor het kapsalon en niet voor het schoonheidsinstituut, dat heb ik trouwen ook gezegd.
Styled by Isabelle GrysonโขLadies' Haircut
Anonymousโขalmost 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik ben weer heel tevreden buiten gestapt. Mijn coupe is mooi opgefrist en Isabelle gaat steeds zeer professioneel te werk.
Styled by Isabelle GrysonโขLadies' Haircut
Annickโขalmost 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Met de juiste haarsnit en -kleuring รฉn een verwenpedicure ben ik klaar voor mijn zomervakantie!
Treatment by Isabelle Grysonโข
PedicureShow allโฆ
Anneโขalmost 5 years ago
Verified review
Perfect
Styled by Isabelle GrysonโขMen's Haircuts
Anonymousโขalmost 5 years ago
Verified review
Zeer tevreden over het resultaat na mijn knipbeurt. De hele aanpak is ook erg goed. Heel vriendelijke mevrouw ook.