Heel de weg naar huis mijn nagels lopen bewonderen! Keimooie nageltjes !
Behandeling door Helen•Gellak manicure
Liesbeth•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontevreden. Bij mijn Brazilian werd in de verkeerde righting getrokken (haren afgebroken,dag daarna terug stoppeltjes) De vrouw was druk bezig met gsm opnemen en afspraken plannen terwijl ze bezig was. (niet hygienisch. Gsm aanraken en dan mij.)
Behandeling door Olga•
SugaringToon alles…
Fa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele behandeling
Behandeling door Iryna•Vrouwen harsen - gezicht
Margot•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne verzorging. Professioneel en lieve dames!
Behandeling door Helen•Pedicure
Galina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer mooie nageltjes, dankzij Helene.
Ik kijk elke weer weer uit naar de volgende afspraak !