Heel de weg naar huis mijn nagels lopen bewonderen! Keimooie nageltjes !
Réalisé par Helen•Vernis semi-permanent mains
Liesbeth•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Ontevreden. Bij mijn Brazilian werd in de verkeerde righting getrokken (haren afgebroken,dag daarna terug stoppeltjes) De vrouw was druk bezig met gsm opnemen en afspraken plannen terwijl ze bezig was. (niet hygienisch. Gsm aanraken en dan mij.)
Réalisé par Olga•
Épilation au sucreVoir plus...
Fa•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Professionele behandeling
Réalisé par Iryna•Épilation du visage femme
Margot•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Fijne verzorging. Professioneel en lieve dames!
Réalisé par Helen•Beauté des pieds
Galina•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Weer mooie nageltjes, dankzij Helene.
Ik kijk elke weer weer uit naar de volgende afspraak !