Nette en professionele salon! Ik ben altijd zeer tevreden met de behandelingen hier. De medewerkers zijn vriendelijk en bekwaam, en de salon is schoon en ontspannend. Een echte aanrader voor iedereen die wat self-care en verwennerij zoekt!
Behandeling door Olga•Laserontharen
Katarzyna•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top, super professioneel, gellak blijft heel lang goed!
Gellak manicure
Laura•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
mijn pedicures zijn steeds prachtig thnx to valentina
Pedicure
Rosa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
ik kom al 3 jaar naar deze salon en nog steeds tevreden.