Nette en professionele salon! Ik ben altijd zeer tevreden met de behandelingen hier. De medewerkers zijn vriendelijk en bekwaam, en de salon is schoon en ontspannend. Een echte aanrader voor iedereen die wat self-care en verwennerij zoekt!
Réalisé par Olga•Épilation définitive
Katarzyna•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Altijd top, super professioneel, gellak blijft heel lang goed!
Vernis semi-permanent mains
Laura•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
mijn pedicures zijn steeds prachtig thnx to valentina
Beauté des pieds
Rosa•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
ik kom al 3 jaar naar deze salon en nog steeds tevreden.