Een zeer lieve vrouw die heel vakkundig is, ik voelde mij heel erg comfortabel bij haar en gaf mij ook veel tips. Ik kom zeker terug bij haar! Dankje Valentina!
Pedicure
Mathilda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
ik heb weer supermooie nageltked !
Pedicure
Liesbeth•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een degelijke pedicure voor een correcte prijs.
Behandeling door Kateryna•Pedicure
Lynn•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd content. Heel tevreden van dit salon.
Behandeling door Kateryna•Gellak manicure
Marie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een aangename ervaring. Professionele en warme houding, heel vriendelijk!