Een zeer lieve vrouw die heel vakkundig is, ik voelde mij heel erg comfortabel bij haar en gaf mij ook veel tips. Ik kom zeker terug bij haar! Dankje Valentina!
Beauté des pieds
Mathilda•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
ik heb weer supermooie nageltked !
Beauté des pieds
Liesbeth•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Echt een degelijke pedicure voor een correcte prijs.
Réalisé par Kateryna•Beauté des pieds
Lynn•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Altijd content. Heel tevreden van dit salon.
Réalisé par Kateryna•Vernis semi-permanent mains
Marie•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Het was een aangename ervaring. Professionele en warme houding, heel vriendelijk!