Altijd tevreden tevreden over het goede advies en de behandelingen.
Behandeling door Elena•Gellak manicure
Carine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn french pedicure is altijd super mooi en verzorgd!
Behandeling door Elena•Pedicure
Ashley•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel en pijnloos, en al snel resultaten! Heel tevreden!
Behandeling door Iryna•Laserontharen
Victoria•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al jaren vaste klant in het salon. Bij elke behandeling die ik heb laten uitvoeren, ben ik tevreden kunnen vertrekken. Zelfs nu ik uit Antwerpen centrum ben verhuisd, kom ik nog steeds naar hetzelfde salon voor de vriendelijkheid en kwaliteit.