Altijd tevreden tevreden over het goede advies en de behandelingen.
Réalisé par Elena•Vernis semi-permanent mains
Carine•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Mijn french pedicure is altijd super mooi en verzorgd!
Réalisé par Elena•Beauté des pieds
Ashley•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Snel en pijnloos, en al snel resultaten! Heel tevreden!
Réalisé par Iryna•Épilation définitive
Victoria•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Ik ben al jaren vaste klant in het salon. Bij elke behandeling die ik heb laten uitvoeren, ben ik tevreden kunnen vertrekken. Zelfs nu ik uit Antwerpen centrum ben verhuisd, kom ik nog steeds naar hetzelfde salon voor de vriendelijkheid en kwaliteit.