Bij het salon Victoria is het altijd rustig.
Het ontvangst is vriendelijk en hartelijk.
En de behandelingen worden met de nodige zorg en aandacht uitgevoerd.
Ik vind het telkens een moment van ontspanning,zelfzorg.
Ik vraag me soms wel af wat ze onderling tegen elkaar zeggen 😉
Behandeling door Elena•Gellak manicure
Eefje•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden van het laserontharen. Het is snel en pijnloos en de resultaten zijn ook geweldig.
Behandeling door Iryna•Laserontharen
Victoria•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn dat ze mij altijd met een glimlach ontvangt, alleen spijtig van sommige van haar collega’s niet. Je komt binnen en werpt een glimlach maar krijgt een gefrustreerde blik terug.
Pedicure
Saïda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
One of the best and most extensive manicures i’ve ever had. Really recommend!!
PedicureToon alles…
Laurence•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Afspraak op tijd. Manicure zeer profesioneel.
Zeker een aanrader.