Bij het salon Victoria is het altijd rustig.
Het ontvangst is vriendelijk en hartelijk.
En de behandelingen worden met de nodige zorg en aandacht uitgevoerd.
Ik vind het telkens een moment van ontspanning,zelfzorg.
Ik vraag me soms wel af wat ze onderling tegen elkaar zeggen 😉
Réalisé par Elena•Vernis semi-permanent mains
Eefje•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Super tevreden van het laserontharen. Het is snel en pijnloos en de resultaten zijn ook geweldig.
Réalisé par Iryna•Épilation définitive
Victoria•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Fijn dat ze mij altijd met een glimlach ontvangt, alleen spijtig van sommige van haar collega’s niet. Je komt binnen en werpt een glimlach maar krijgt een gefrustreerde blik terug.
Beauté des pieds
Saïda•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
One of the best and most extensive manicures i’ve ever had. Really recommend!!
Beauté des piedsVoir plus...
Laurence•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Afspraak op tijd. Manicure zeer profesioneel.
Zeker een aanrader.