Vriendelijke ontvangst, rustgevend kader. Prima behandeling. Heel sympathieke dame.
Lutgarde•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel aangename en relaxte namiddag. Goed advies gekregen en tevreden buitengegaan. Zeker een aanrader.
Veronique•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangenaam bezoek, goed werk en een aangename babbel.
Yente•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke ontvangst, drankje aangeboden gekregen en zalig verwend geweest. Een echte aanrader, voor herhaling vatbaar.
Saskia•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling volgens huidtype. Relaxe sfeer met indommelmuziek op de achtergrond. Tof is ook zicht op tuin ! Tasje thee is ook wel fijne service.
Voor herhaling vatbaar.