Vriendelijke ontvangst, rustgevend kader. Prima behandeling. Heel sympathieke dame.
Lutgarde•almost 9 years ago
Verified review
Heel aangename en relaxte namiddag. Goed advies gekregen en tevreden buitengegaan. Zeker een aanrader.
Veronique•about 9 years ago
Verified review
Zeer aangenaam bezoek, goed werk en een aangename babbel.
Yente•over 9 years ago
Verified review
Zeer vriendelijke ontvangst, drankje aangeboden gekregen en zalig verwend geweest. Een echte aanrader, voor herhaling vatbaar.
Saskia•over 9 years ago
Verified review
Goede behandeling volgens huidtype. Relaxe sfeer met indommelmuziek op de achtergrond. Tof is ook zicht op tuin ! Tasje thee is ook wel fijne service.
Voor herhaling vatbaar.