Vriendelijke ontvangst, rustgevend kader. Prima behandeling. Heel sympathieke dame.
Lutgarde•il y a presque 9 ans
Avis vérifié
Heel aangename en relaxte namiddag. Goed advies gekregen en tevreden buitengegaan. Zeker een aanrader.
Veronique•il y a environ 9 ans
Avis vérifié
Zeer aangenaam bezoek, goed werk en een aangename babbel.
Yente•il y a plus de 9 ans
Avis vérifié
Zeer vriendelijke ontvangst, drankje aangeboden gekregen en zalig verwend geweest. Een echte aanrader, voor herhaling vatbaar.
Saskia•il y a plus de 9 ans
Avis vérifié
Goede behandeling volgens huidtype. Relaxe sfeer met indommelmuziek op de achtergrond. Tof is ook zicht op tuin ! Tasje thee is ook wel fijne service.
Voor herhaling vatbaar.