Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
42 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Vriendelijke ontvangst, rustgevend kader. Prima behandeling. Heel sympathieke dame.
Heel aangename en relaxte namiddag. Goed advies gekregen en tevreden buitengegaan. Zeker een aanrader.
Zeer aangenaam bezoek, goed werk en een aangename babbel.
Zeer vriendelijke ontvangst, drankje aangeboden gekregen en zalig verwend geweest. Een echte aanrader, voor herhaling vatbaar.
Goede behandeling volgens huidtype. Relaxe sfeer met indommelmuziek op de achtergrond. Tof is ook zicht op tuin ! Tasje thee is ook wel fijne service. Voor herhaling vatbaar.
4
1
34
5
6
6