Vriendelijke ontvangst door een lieve dame. Ik boekte een avond make-up en deze werd met oog voor detail uitgevoerd. De complimenten op het trouwfeest waren een bevestiging dat het top was!
Saskia•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Even heerlijk zen genieten!
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve aangename dame ??
Vicky•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve dame, zalige behandeling, voldoende uitleg over behandeling en producten aangepast aan seizoen.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!