Vriendelijke ontvangst door een lieve dame. Ik boekte een avond make-up en deze werd met oog voor detail uitgevoerd. De complimenten op het trouwfeest waren een bevestiging dat het top was!
Saskia•over 8 years ago
Verified review
Even heerlijk zen genieten!
Anonymous•almost 9 years ago
Verified review
Lieve aangename dame ??
Vicky•almost 9 years ago
Verified review
Super lieve dame, zalige behandeling, voldoende uitleg over behandeling en producten aangepast aan seizoen.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!