Vriendelijke ontvangst door een lieve dame. Ik boekte een avond make-up en deze werd met oog voor detail uitgevoerd. De complimenten op het trouwfeest waren een bevestiging dat het top was!
Saskia•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Even heerlijk zen genieten!
Anonyme•il y a presque 9 ans
Avis vérifié
Lieve aangename dame ??
Vicky•il y a presque 9 ans
Avis vérifié
Super lieve dame, zalige behandeling, voldoende uitleg over behandeling en producten aangepast aan seizoen.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!